Sova bör man, annars dör man

Igår eftermiddag/kväll var min lilla donna i sitt esse. Favoritmostrarna var här och busade med henne i flera timmar. Tänkte att då blir det säkert enkelt att söva henne sen (hon borde ha varit helt slut efter allt bus), men icke sa Nicke. Vi har kommit in i en period då det är i princip omöjligt för mig att söva Molly. För Lasse tar det max en kvart, jag ger upp när det har gått 50 minuter. Lite kämpigt att sömnen går så trögt måste jag säga!

När vi är inne på det där med sömn kan jag ju också nämna att vi (Läs: Molly) vaknade vid halv fyra imorse. Låg kvar en timme i sömnen och försökte att somna om, men det gick inget vidare. = trött morsa. Det var ju inte direkt som att jag sov så bra innan halv fyra heller, Molly sov väldigt oroligt, plus att jag hostar som en galning. Blir tokig av hostan!

Där har ni min morgon. De flesta av er ligger väl fortfarande och sover antar jag. Tänk på mig då när vi har vaknat efter en skön natts sömn. Klockan är nu halv åtta och jag har redan varit vaken i fyra timmar!!

1
mamma/ mormor

Fin bild!!!