Krigsskada

Den här lilla skruttan rev sig riktigt ordentligt på kinden igår. Ser ut som att hon har blivit klöst av en katt men det är hennes sylvassa naglar som varit i farten. Jag tycker att jag filar och filar men de är omöjliga att få till. Tar gärna emot tips på hur jag ska lyckas med naglarna, om det skulle vara så att någon av er sitter inne med något bra knep.


Molly sov som en dröm i natt, typ från halv elva till sju, med lite påfyllning av mat vid två bara. Så jäkla skönt alltså! Och förutom en "drömnatt" har hon sovit jättebra under dagen också. Jag fick till och med sova 1,5 timme idag, första gången jag lyckats med det på dessa sju, snart åtta veckor. Nu håller jag tummarna för att detta inte är en engångsföreteelse utan att vi kan få börja sova lite mer, i alla fall ibland (kanske inte ska ropa hej än)
2
josefine

Jag fick ett manikyr-set för bebisar i julklapp och i där fanns en nagelklippare version pytte-liten som jag använda igår första gången och klippte theos naglar., det funkade faktiskt väldigt bra, så fanns det även en fil med som man kan avsluta med om man vill. men det behövdes inte på honom.

Josefine

Det jag fick kom från Ullared kan jag tänka mig. Väldigt smidigt! Kolla om någon ska dit om de kan köpa detta åt dig. 👍