Ingen ungdom längre

Jahopp, då var jag 27 nu då. Det är inte klokt vad åren går fort, hinner ju knappt med. Lasse påminde mig om igår att det bara är tre år kvar till 30 nu, men då kontrade jag med att det bara är tre år kvar till 35 för honom. 

Det där med födelsedagar är inte så spännande längre, men visst är det skoj att bli lite mer uppmärksammad en viss dag. Men vet ni, jag visste för några månader sedan inte hur gammal jag var. Jag fick för mig att jag skulle fylla 28. Detta är lite pinsamt, men jag fick gå in på Facebook och kolla hur gammal jag var. Det är illa. Haha!

Igår firade Molly med att vända sig från rygg till mage för första gången. Hon har varit på G väldigt länge och nu äntligen knäckte hon nöten. Häftigt vad som kan  ske över en natt bara. 



En koladrömtårta blev det igår. Sjukt enkel att göra! 
1
mamma

Grattis igen! Vi ses ju inte på födelsedagen. Tack för en jättegod tårta! Kram