Söta små liv..

Hallå där!

Då var det fredag igen då. Det är tusan vad veckorna går fort alltså. Jag klagar inte. Längtar till december. Har haft fältstudie nu torsdag och fredag och det har varit så roligt. Kanske inte att sitta och observera(vi har det som uppgift, observera barnen i olika moment) men att träffa barnen. De är så galet söta de små liven. Känns verkligen rätt,och så roligt  när man får komma ut i "verkligheten" några dagar istället för att bara sitta i skolan.

Imorgon vid 9 drar jag mot Vetlanda och sedan vidare till Karlshamn för seriespel. Om jag ska vara helt ärlig är jag väl inte sådär väldigt sugen på det. Jag tycker att det är alldeles för långt att åka för att spela en match. Men men. Vi får väl se till att vinna i alla fall, så att det är värt mödan. Så imorgon blir det nog inget bloggade. Åker tidigt och kommer hem sent.

Men ni får alla ha en riktigt bra helg.
KRAM

2
mamma

Lycka till!!!

Johanna

Hoppas matchen går bra!