Festbilder

Okej, här kommer ett litet bildregn från helgen för er som är intresserade. Och är ni inte intresserade så får ni väl stå ut ändå.


Först ut, en tjusig bild på mig.


Gånge och Lasse


Suddig bild på mig och Elias

Elias och Bohre


Magnus och Lasse


En styck Assi och så My x 2.


Och så en bild till. Men Assi försvann lite ur bild.


Rigmor och Dryga ben


Tre söta pöjkar


Jag och Jari


DAG NUMMER TVÅ


Jag fixad inför förferre hos Tobbe



Penny och Andreas


Jag och mitt hjärta


Haha, snygg bild på Lasse och Totto


Där hade ni de snygga bilderna från helgens bravader. Nu hoppas jag att ni skriver något rolig kommentar. Då blir jag glad.

KRAM

3
Anonym

Det var en gång två tomater som skulle korsa en väg. Den ena gick över och den andra blev överkörd och då sa den första "kom då ketchup"....

hahahaha

Linn

Kul med lite bilder förresten! :)

Rigmor

Så snygga vi är ;)