Otursdagen..

Dagens konstaterande: Rakblad(eller det kanske det inte heter? knivblad kanske?) är JÄVLIGT vassa. OCH det finns mycket blod i ett pekfinger. Eller ja, det fanns det innan jag skar mig alltså. Tusan vad det rann blod( det näst intill sprutade kändes det som, ingen överdrift alls här) när jag skrar mig och satan i gatan vad det sved.

Det slutar inte här tyvärr. Jag brände mig på utsidan av handen också. Varför finns det så många saker jag kan göra mig illa på på jobbet? Jag som är klantigheten själv lyckas i princip aldrig komma från jobbet utan att ha fått någon skråma.

Visst låter det som att jag har haft en underbar dag på jobbet? Just det, sen får man ju inte glömma alla fulla människor(läs:gubbar) som kom och var jobbiga också.

Säg att det är lite synd om mig? I alla fall lite?



2
Mickis

Ja det är synd om dig My :)

Johnveronika

Great site