Vi ses när vi ses

Hallå!
 
Då var det söndag igen. Det är värst vad helgerna går fort. De hinner ju knappt börja innan de är över igen. I fredags var jag hos Rebecca. Blev bjuden på smaskig mat och drack gott vin, satt och snackade massa skit och spelade buzz. En riktigt trevlig kväll. Igår var det födelsedagsparty hos Sofia i Södra Vi och så på kvällen drog vi till Pumpen och skakade rumpa. En superbra helg, men den har gått alldeles för fort.
 
Det jag tänkte säga med detta inlägg är att de kommande veckorna kan jag inte lova att det blor någon bloggning alls. På tisdag får vi tillgång till huset och sedan lär det väl dröja ett bra tag innan vi kommer att ha internet där. Och även om vi hade haft internet så hade inte direkt bloggen varit prio ett i mitt liv just nu. Det kommer ju som sagt bli mycket med huset nu en tid fram över och sedan har jag en tenta den 9:e som det måste hinna pluggas till där någon gång också. Men vi få väl kika in lite då och då och de om det kommer upp något inlägg, men som sagt, jag lovar inget. Inte för att jag tror att ni kommer sakna mig så mycket här ändå, men nu vet ni om det så att säga.
 
Nu ska jag packa lite mer grejer och ikväll blir det innebandy för hela slanten.
Ha det underbart så får vi se när vi hörs nästa gång.
KRAM
 

 
/husägaren