Jag längtar..

Någon mer än jag som är galet förtjust i kiwi? Köpte en hel såndär korg med kiwi i söndags efter att jag och Linda hade tränat och nu är det inte många kvar. Äter kanske tre stycken om dagen bara för att det är så himla mumsigt.


Imorgon är det torsdag och då ska jag ÄNTLIGEN åka hem och fira påsk och träffa alla nära och kära. Ska verkligen bli skönt att komma härifrån storstan några dagar. Jag längtar efter att äta mängder med god påskmat och godis. Jag tycker att det ska bli riktigt roligt att träffa alla mina underbara vänner som jag tyvärr inte träffar så ofta längre och så hoppas jag att vi kommer gå ut och skaka rumpa för hela slanten på Harrys(för det är väl Harrys som gäller då va?). Jag längtar också efter att krama om familjen och så längtar jag såklart efter att få pussa på Lasse. Det är som sagt mycket jag längtar efter och som MÅSTE göras när jag är hemma. (För övrigt låter det som att jag varit borta hur länge som helst, men just nu känns det lite så).



Nu får ni ha det så bra.
Vi syns snart.
Kram


5
mamma

Massor av kramar!!!

Sara

My, nu tror jag att du kommer bli glad. Jag har äntligen skaffat mig en blogg :P

Jossan

Jag älskar också kiwi :) Massa vitaminer också ju!

mersiha

fin blogg :) vad gör du då?:)

Mickis

Ja.. dra till harrys my! Jag har

ett gäng som ska dit också :)