Skogens läckerheter

Amen, hur gott var inte detta då? Vi hittade massvis med smultron på vår förmiddagspromenad idag. Sjukt lyxigt att bara behöva gå några 100 meter från huset och så hittar man dessa läckerheter. Molly blev helt tokig i vagnen, hon ville ha smultron hela tiden. Skrek så fort det var tomt i munnen. Och jag förstår henne, det är galet gott. Synd bara att rackarna är så små!

Nu ska jag sova och ladda för öppning på jobbet imorgon, sista veckan innan SEMESTER! Ska bli väldigt skönt med lite ledigt. Sova länge (haha, vem försöker jag lura. Sova länge på morgonen, det är snart två år sedan jag gjorde, är glad om jag någon gång får sova till klockan halv åtta), äta frukost tillsammans med familjen, promenera, lyssna på sommarpratare, hänga i stugan, bada, grilla, äta glass, vara vaken längre på kvällarna, krypa upp i soffan framför en film och ja ha det allmänt härligt helt enkelt.

Sov så sött!
Kram