Har gått mer än 15 jävla mil!

Veckans kilometer för er som är nyfikna:
 
 
Målet med veckan var ju att försöka komma upp i fyra mil och nu med facit i handen var det ju inte speciellt svårt. Kan i och för sig bero på att jag har haft självstudier typ hela veckan, så jag har liksom haft tiden att vara ute och promenera.
 
Men fattar ni hur långt jag gått denna månad då? Började första veckan med att gå 32,8 kilometer, veckan efter ökade jag till 34,1 och veckan efter det blev det 36,2 och så avslutade jag denna vecka med 51,1. Sammanlagt har jag alltså gått (32,8+34,1+36,2+51,1=154,2) 154,2 kilometer!!! Om jag ska vara ärlig är jag rätt imponerad över mig själv. Och jag tycker inte att det har varit speciellt jobbigt att gå heller, mest trevligt att komma ut i friska luften. Jag har bara gått en enda sträcka själv under dessa veckor också, så jag har ju haft trevligt sällskap som har gjort dessa promenader lite enklare. Önskar bara att de sista kilono trillade av mig nu också när jag blivit så duktig med motionen..
 
Nog om det. Idag vankas det (som vanligt) söndagsmiddag hos svärmor och ikväll blir det innebandy (också som vanligt), vilket alltså betyder en promenadfri dag (förutom den korta svängen till och från middagen då), faktiskt kanske skönt med en dags "ledigt".
 
Ha det gott mina vänner!
KRAM
 
//hurtbullen