Nya hårfärgen

Ja, för några dagar sedan skrev jag ju ett inlägg där jag la upp en bild på hur jag hade klippt och färgat mitt hår när jag gick på gymnasiet. Igår färgade jag håret igen, inte alls något vågat som då, men ändå en liten förändring.
 
Nya hårfärgen ser för er som undrar alltså ut såhär.
 
Håret ser lite mörkara ut på bilden än vad det egentligen är, men mörkbrunt ska det i alla fall vara.
 
Då vet ni det. Kom nyss hem från skolan. Vi startade dagen med föreläsning 8:15-10:00 som var sjukt dålig. Kändes SÅ onödigt att man ens gick på den. Typ alla i klassen satt med sina mobilder och uppdaterade sig på facebook om hur dålig föreläsningen var, istället för att lyssna på vad som egentligen sades. Men så är det ibland. Såhär såg min status ut på facebook för tre timmar sedan:
 
 
Efter föreläsningen blev det grupparbete, leta vetenskaplig artikel. Inte det roligaste man kan göra på en fredag heller, men vi tog oss igenom det och nu har vi en artikel som förhoppningsvis är bra.
 
Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa tidningar. Har både SOLO och Veckorevyn att ta mig igenom så lär väl bli liggande några timmar.
 
Ha det gott allesammans,
KRAM