OS-sommar

Hallå!
 
Så gött att OS är igång. Det finns väldigt mycket idrott att titta på under dagarna och kvällarna nu, det gillas. Tyvärr så jobbar jag ju en del så kan inte se allt, men så är det ibland. Såg precis herrarna krossa Tunisien i handbollen efter utsökt spel av dem. Senare ikväll blir det bland annat att kolla på simning, där får vi hålla tummarna för medalj.
 
Haha, jag gjorde en egen bild. Tänkte att det kunde vara roligare än att knycka en från google, men nu när jag la upp dem såg jag att ringarna var olika stora. Men vi kan väl låtsas om att de är i samma storlek?
 
Efter min lilla semester har jag nu hunnit med två dagars jobb. Eftersom att det är Bullerby Cup i Vimmerby är det väldigt mycket att göra på jobbet. Under mitt pass idag har jag inte ens gå på toan, då kan ni nästan tänka er hur mycket det var va? Skönt med en dags ledighet nu igen i alla fall.
 
Japp, nu får det nog bli en dusch för att få bort fritöslukten. Det är inte den bästa doften kan jag lova er.
Ha det gott så höres vi.
KRAM