Dags för promenad

Halloj!

Ska ge mig ut på en promenad i det fina vädret med Linn nu. Efter att ha suttit inne och pluggat hela förmiddagen ska det bli skönt att komma ut en sväng. Men det blir nog inget promenad i alla för högt temo då min hosta fortfarande inte har försvunnit. I går kväll/i natt har den varit fruktasvärd. Kunde inte sova för att jag hostade så mycket och tillslut gick Lasse och la sig i soffan i vardagsrummet. Stackar skulle ju upp och jobba och blev bara störd av min hosta hela tiden. I morse ringde jag till sjukhuset och fick prata med en sköterska som skrev ut någon hostmedicin till mig som jag ska hämta lite senare idag. Jag hoppas verkligen att den kommer hjälpa, för jag orkar inte hosta med. Det är fruktansvärt påfrestande ska ni veta.

Lite senare i eftermiddag ska jag åka en sväng till Södra Vi och till nybörjarpingisen. Jag hade tänkt att träna själv men får skjuta på det tills hostan ger med sig.

Hoppas att ni har det gött.
KRAM