Konsten att göra bra affärer

Tycker att de två julstjärnorna som jag köpte på Clas Ohlsons i söndags blev rätt fina i våra fönster. Det jag kan tillägga är att dess stjärnor från början kostade 199 kr styck och var sedan säknta till 99 kr (billigt tänkte jag och slog till). Jag blev sedan en smula överraskad när jag framme i kassan blev informerad om att det också ingick två vanliga vita lampskärmar till. Ännu mer förvånad blev jag när kassörskan sa att jag skulle betala 101 kr. Jag vet inte om hon gjorde fel på något vänster så att de kostade 49 kr istället, eller om de faktiskt var sänkta ännu mer, men glad blev jag i alla fall. Två lampor (med extra lampskärmar) för 101 spänn anser jag är rätt bra köp. Bra för den fattiga husägaren.
 
/nöjd tjej
 
2
mamma

Jättefina! Bra köp kan man nog kalla detta!!!

mamma

Tillägg: Fortsätt på samma bana så kommer ni att kunna möblera huset på hyfsad prisnivå!