Glammig inbjudan på posten

Ja igår hade jag fått ett spännande kuvert i brevlådan och såhär såg kuvertets innehåll ut:
 
 
Fint va? Glittret syns inte så bra dock. När när jag öppnade kuvertet och tog upp denna fina inbjudan blev både mina byxor och soffan täckt med glitter. Glammigt värre!
 
Men nu är ju min stora fråga: Vem fasen ska man klä ut sig till? Någon som kan hjälpa mig på traven? Tips tas gärna emot.
 
På tal om något helt annat så säljer jag lite kurslitteratur. Så nu håller jag mina tummar och tår för att vi inte kommer behöva böckerna i någon kommande kurs.
 
Det var allt för nu.
KRAM
 
2
CitySarah

Det ska stå "MVH Magnus Uggla & Ozzy Osbourne!" De är inga dåliga festfixare har jag hört ;)

Svar: Haha okej:) Undra vilka mer kändisar som tänker dyka upp på den där festen;)?
None None

mamma

Häftigt!
Ta autografer!