Tja,tja!

Hallå där!

Då var jag här igen. Kom nyss hem efter att ha varit och spelat innebandy. Så skönt att springa av sig lite. En väldigt rolig träningsform måste jag säga. Och så gillar jag att det är på skoj också, ingen tar det liksom på blodigt allvar utan vi kan skratta åt klumpigheter och självmål och liknanade.

För er som undrar över pingisen igår(visst är ni extremt nyfikna?) så gick det bra för oss. Vi vann med 6-2 över Karlshamn. Skönt att få med sig en seger när man åkt så långt för en match. Jag vann mina tre singelmatcher och var med och vann vår dubbel också, så det vad härligt. Jag spelade däremot inte speciellt vacker pingis. Men skönt att vinna även när man inte spelar på topp. Men jag undrar vad som händer med mina nerver? Jag blir ju skitnernös inför varenda match nu för tiden. Jag undrar om det är min matchovana? Att jag inte tävlar något längre? Det är väldigt jobbigt i alla fall.

Ja, det var väl vad jag tänkte berätta för er.

Ha det gott allesammans.
KRAM
1
mamma

Grattis till segern!!!Fokusera

på det positiva och glöm

det som ev. inte var helt ok.