Nu ska den in!

Nu ska den skickas in, den nedrarns examinationsuppgiften. Men varför är det alltid så läskigt att skicka in saker? Är det för att man tror att precis när man skickat in det ska man komma på något smart som då är för sent att ändra? Eller är det för att man inte är nöjs med det som skrivits? Ja, jag vet inte. Men jag vet däremot att jag alltid får lite småångest när det ska skickas iväg. Men dock en stor befriselse när den väl är inskickad. Så som ni hör är det lite klyvna känslor engående att skicka iväg en uppgift.

Pingisträningen gick bra förresten. Jag tejpade min fot så att inga olyckor skulle kunna ske. Fast jag tror att jag har tejpat lite för hårt, för jag har knappt ingen känsel i min fot längre. Haha. Men hellre det är att stuka den igen.

Hoppas att ni har en bra kväll mina vänner.
KRAM