Hard work, work.

God morgon!

Idag jobbar jag min sista dag innan jag tar "helg". Har jobbat måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag och nu då söndag. Hela veckan helt enkelt. Och jag är trött. Känns verkligen i kroppen att det har varit ett antal slitiga(är det ett ord?) dagar nere på Sibylla. Bullerby Cup och ALV samtdigt bidrar till att det är mycket människor i omlopp. Så som sagt tar jag helg idag vid 18 ungefär. Ledig två dagar och sedan har jag 10 dagar i rad på schemat, men ska försöka byta bort någon dag. Tycker att det är lite mycket att jobba 10 dagar i sträck.

Nu vankas det frukost hos svärmor då med min älskade Lasse.

Ha det gott allesammans.
KRAM



P.S. Använde mina nya gummistövlar igår till jobbet. Det verkligen spöregnade när jag gick till jobbet så det blev invigning av dojjorna. Man känner sig lagom sexig i gummistövlar, men vad gör man inte för att få vara torr om fötterna(vuxenpoäng på det resonemanget?) D.S