2 0 1 2 nästa!!!

Tja ju!

Då har sista dagen på detta år kommit och imorgon är det 2012. SJUKT! Tiden går så galet fort nu för tiden, det är knappt att man hinner med. När man var barn gick tiden så långsamt och en vecka kunde ibland kännas som månader. Nu är det nog lite mer tvärt om. En månad känns ibland som en vecka. Ska tiden fortsätta och gå sådär fort sitter man snart där och har blivit pensionär. Hahah, nej då. Det är faktiskt ett bra tag tills dess.

Om lite mindre än två timmar kommer Linn och Martin och hämtar upp oss. Vi ska åka till Bruzaholm (ofta det stavas med z. Inte många ortsnamn/ständer som har den bokstaven med va?) och köra Gokart. Jag är lite nervör. Har aldrig kört det innan och de andra tre har kört förut. Men det ska nog förhoppningsvis gå bra ändå. När jag var 18 fick jag i present att åka till Västervik och åka Gokart av mina kompisar, men det blev aldrig av. Så nu 5 år senare är det dags!

Ja och nu tänkte jag bara önka er alla GOTT NYTT ÅR. Hoppas att ni får en riktigt underbar dag med era nära och kära så hörs vi nästa år (jag tänker inte blogga förrän nästa år. Hahah, låter som en evighet, men jag är här imorgon igen).

KRAM


2008 såg vi ut så på nyår. Ikväll blir det fest hos Totto och jag antar att det kommer vara lite finare klädsel som gäller då. Sopsäck (jag var utklädd till ett troll) känn SÅ 2008..