Hjälp mig!

Anatomi är JÄTTE svårt, snälla hjälp mig någon!!

Sitter och försöker plugga men det går tyvärr inget vidare för mig. Varför kan jag bara inte lära mig att lika lätt som det verkar som att alla andra gör? Hm, kommer jag att fixa detta tro? Ska snart till skolan och sitta och plugga tillsammans med de andra i min basgrupp, hoppas det klarnar något för mig då.


Längtar verkligen till torsdag eftermiddag då sista lektionen är avklarad och jag kan åka hem till Södra Vi några dagar. Ska verkligen bli skönt med några dagars "ledighet" och så kommer det bli mumsigt med påskmat och godis också.


Ska återgå till mina feting böcker som jag köpte igår. Rörelseapparatens anatomi- en muskel och triggerpunktsguid heter den ena och den andra Rörelseapparatens anatomi- en skelett- och ledguid. 800 kr för dessa två böcker, som hittat eller hur?




Ha det fint.
Kram kram