Återförening?



Eyh tjejer(vet inte hur många av er som läser min blogg?), vad sägs om att försöka dra ihop någon rolig resa tillsammans? Lite sådär som vi hade det på Cypern? Fast man behöver ju inte resa iväg utomlands, men åka iväg någon stans tillsammans och bara umgås som på den gamla goda tiden? Vore så roligt. Sitter och tittar lite på gamla bilder från när vi var i Cypern och längtar väldigt mycket tillbaka. Tänkt vad roligt vi hade det. Visst vore det underbart att göra något tillsammans igen? Och även och Sofia och Linn som inte var med på resan hänger på!

Ja det var det jag ville skriva bara. Nu ska jag återgå till mitt bokläsande. Finns det något mer avkopplande än att läsa en bra bok? Nej jag tror inte det.


Ha det toppen.
Kram
5
penny

låter som en superbra ide!!

Sarah

Tack så mycket! Jaa det hade jag verkligen, hur var din?:)

Emelie

Jaaa, d skulle va jättekul, men vi måste bestämma de låångt i förväg så man kan ta ledigt å så =D

Viccan

Ja, för fan! O helst till cypern igen tycker jag, for old times:)

Karin

Jag vill jättegärna åka med er! Vi skulle kunna åka till Gotland. Det är underbart där på sommaren! :D