Hej Linköping, hejdå Södra Vi

Hej hopp!

Nyss hemkommen från pingisträning. Blev ju inte så mycket till träning i och för sig, vi var bara 4 st, men det var roligt att spela lite ändå. Har ju bara spelat en gång sen jag kom upp till Linköping vilket är alldeles för lite. Hoppas att jag och Linda kommer kunna spela en gång i veckan sen i alla fall för det behövs.

Imorgon är det då dags att flytta till eget boende i Linköping. Ska flytta in i ett möblerat korridorsrum i Flamman. Är lite smånervös måste jag erkänna, men det kommer säkert bli bra. Känns så konstigt bara när man aldrig har flyttat tidigare. Kommer ju sakna familjen massor! Men det blir nog toppen och det är ju faktiskt inte långt hem så skullr jag bli mamma-sjuk någon dag är det bara att åka hem utan problem. Skönt också att rummet är möblerat så att man smidigt kan flytta ifall man inte trivs. Vet ju inte om det där med korridor är något för mig. Det återstår att se helt enkelt.

Nu måste jag gå och packa lite kläder och ta mig en dusch innan älsklingen kommer.


Ha det finemang allesammans.
Kram kram
3
zanna

Att bo i korridor är inte alltid roligt men vill det sig väl kan man finna vänner för livet :) finns i linkan jag med om du vill hitta på något nåågon dag :) // zanna

mamma

Har själv bott i korridor och

jag hoppas att det blir bra

för dig! Önskar dig en

händelserik, lärorik och kul

tid i min favoritstad!!

jossan<3

lycka till med boendet!