Norrköping?

Hallå där!


Nu är jag tillbaka igen, efter en helg av frånvaro. Som vanligt så att säga. Haha.


Vet ni, jag tror att jag har svalt kulan till min piercingring i natt. Jag har letat men hittar den inte på golvet eller i sängen så då måste den nog ligga i magen. Måste skaffa mig en ny nu. Jag undrar hur många såndär kulor jag har tappat bort sen jag gjorde min piercing. Ett stort antal i alla fall, för jag har en drös med ringar utan kulor. På tal om min piercing så har jag snart haft en i 3 år. Knäppt att det är så lång tid va? Känns som att det inte alls var länge sen jag gjorde den.




På tal om något helt annat så läsa jag precis att min reservplan angående utbildning till våren(alltså arbetsterapeut) ligger i Norrköping istället för i Linköping. Bra att jag har koll på vart jag söker utbildning då. Så får se om jag kommer bosätta mig i Linköping eller Norrköping. Självklart vill jag hellre bo i Linköping, men Norrköping blir nog också bra annars. Då bor jag ju nära Sara i alla fall:)



Nu ska jag titta på web-tv.
Ha det fint allesammans.
Kram kram