Avatar...

....var så jäkla bra. Det var verkligen en vacker film. Alltså vackert gjord, om man kan säga så. Det var så otroligt häftiga miljöer som hade skapats i filmen. Och karaktärerna var så fina. Får man använda ordet vacker igen, så vill jag göra det. Jag kan bar säga wow! Alla ni som inte sett den, GÖR DET!! Och för er andra som gjort det, bra val!


Men nu får det nog faktiskt vara nog med bio på ett tag. Vi måste vara Vimmerby biografts främsta stammisar eller näst intill i alla fall. Så många gånger som jag varit på bio i höst, brukar jag inte bli på ett år annars. Men det har ju varit så många MÅSTE filmer så man har liksom varit tvungen att gå.


Nog om det. Imorgon är det nyårsafton och det kommer bli fullt drag ute i Vena(vi ska fira nyår där ute i skogen) skulle jag tro. Vad ska ni hitta på imorgon(snart idag)? Blir det fest eller kanske en stillsam hemmakväll?





Nu är det snart dags att krypa ner i sängen.
Vi hörs allesammans.
Ha det godis.
Kram kram