Min vanliga otur..

Det är inte sant. INTE SANT!!! Jag har gått och blivit sjuk och det inträffar när det absolut inte får göra det. Imorgon ska jag på reserv-upprop imorgon till sjukgymnast och då måste jag vara frisk. Min vanliga otur som slår till. Det tog mig 4 timmar att somna i natt och sista gången jag tittade på kl var den 05.30. Då hade jag legat vaken sen 01.30. Min längsta natt någonsin. Usch vad jobbigt det var. Det värsta var att jag skulle jobba idag, och att "sjukskriva" sig på Sibylla är i princip omöjligt. Så vid 08.30 var jag tvungen att ringa och väcka Josse och fråga om hon kunde jobba åt mig. Som tur var gick det vägen, men det ställde genast till med massa problem. Men det hade aldrig gått att jobba och vara såhär. Jag hade ju smittat våra gäster, vore inte så bra.

Ni måste nu hålla tummarna allesammans för att jag är tillräckligt kry imorgon för att kunna ta mig till Linköping och gå på det jäkla uppropet.

Har i alla fall lyckas sova några timmar och det var skönt. Snuttan kom och la sig i min säng för att trösta också. Jättemysig! Men det var inte enkelt att somna. Min hals är helt skum. Kan inte svälja ordentligt, jag hostar så att jag nästan kräks och maget värker. Blä!!

För att sysselsätta mig nu sitter jag och tittar lite på Finn-kampen. HEJA SVERIGE.. Kollar även lite roliga klipp på Youtube. Tycker att det är så roligt med busringningar. Kolla in här, den är superskoj, men taskig.


Ha det fint.
Kram kram
2
Sara

Hoppas du mår bättre imorgon :) Ska hålla tummarna för dig. Vilken tid ska du vara i Linköping?

irmali

Frågestund i min blogg. Kika in och fråga något, precis vad som helst! Kram<3

http://irmalii.blogg.se